Showing posts with label siyah neon. Show all posts
Showing posts with label siyah neon. Show all posts
Saturday, August 25, 2007
Yemek zamanı
Akvaryumda balıkları seyretmenin en zevkli anları bence yemek vakitleri. Ciddi bir rekabet oluyor yem attığımda. Bazıları çok geç uyanıyorlar yeme; neon tetralar böyle maalesef. Sona kaldıklarından pek az yiyebiliyorlar. Melekler ise akvaryuma her yanaştığımda etrafı kolaçan ediyorlar yem var mı diye. Siyah neonlar ve Kırmızı Fantom Tetralarda harika yem yiyorlar. Özellikle Fantomlardan çok ümitliyim. Yani kısa zamanda büyürler gibi geliyor bana. Piranalarla akraba oldukları yem yerlerken çok belli oluyor.


Friday, August 17, 2007
Melekler
Geçen gün aldığım neonlardan ancak 9 tanesi hayatta kaldı :( Biraz hassas hayvanlar olduklarını biliyordum ama bu kadarını hiç yaşamamıştım. Şimdi elimde 9 neon, 9 siyah neon kaldı. Başka bir akvaryumcuda sağlıklı balıklar bulursam sürüleri genişletmek istiyorum.
Zaten az olan balıklarım ölümlerden sonra azalınca ben de 5'i siyah, 5'i beyaz toplam 10 adet melek aldım. Boyları 3 cm civarında. Çok canlı hayvanlar, ilk gün yeme atıldılar. Neonlarda onlarla yem yediler. Bir kaç foto:



Zaten az olan balıklarım ölümlerden sonra azalınca ben de 5'i siyah, 5'i beyaz toplam 10 adet melek aldım. Boyları 3 cm civarında. Çok canlı hayvanlar, ilk gün yeme atıldılar. Neonlarda onlarla yem yediler. Bir kaç foto:
Wednesday, August 15, 2007
ilk bitkiler ve balıklar
Bugün sonunda ilk bitkilerimle birlikte ilk balıklarımı da aldım. En başından buyana aradığım zemin bitkilerini hala bulamadığımdan daha fazla beklememek için istemeye istemeye bulduklarımı aldım: 5'er kök Ceratophyllum demersum, Ludwigia repens ve saz aldım. Bitkileri dikmek oldukça zor oldu çünkü akvaryumun yüksekliği 60cm, onun üzerinde 15cm de kapak var. Kapak kolayca çıkmıyor ama üstü kolay açılıyor. Toplamda 75cm'den uzanıp bitki dikmek çok zor. Zemin için istediğim bitkileri nasıl dikeceğim bilemiyorum. Akvaryum aşağıdaki gibi görünüyor.

İstediğim akvaryumun yanından bile geçmese de artık boş akvaryuma bakmaktan sıkılmıştım ;) Bitkileri aldığım akvaryumcuya yeni gelmiş neon tetra ve siyah tetraları görünce dayanamadım 20 neon, 10 da siyah neon aldım.

Onları alınca ne zamandır bakmak istediğim beta'lardan birini gördüm ve onu da aldım:

Beta ve siyah neonlar hayatlarından memnun görünseler de neonların 7 tanesi ilk bir kaç saatte öldü. Tamam narin hayvanlar ama bu kadar fazla kayıp olmasına şaşırdım doğrusu. Sanıyorum bir kaç güne kadar hiç neon tetra'm kalmayacak. Belki yarın bir kaç da melek alabilirim. Bakalım.
İstediğim akvaryumun yanından bile geçmese de artık boş akvaryuma bakmaktan sıkılmıştım ;) Bitkileri aldığım akvaryumcuya yeni gelmiş neon tetra ve siyah tetraları görünce dayanamadım 20 neon, 10 da siyah neon aldım.
Onları alınca ne zamandır bakmak istediğim beta'lardan birini gördüm ve onu da aldım:
Beta ve siyah neonlar hayatlarından memnun görünseler de neonların 7 tanesi ilk bir kaç saatte öldü. Tamam narin hayvanlar ama bu kadar fazla kayıp olmasına şaşırdım doğrusu. Sanıyorum bir kaç güne kadar hiç neon tetra'm kalmayacak. Belki yarın bir kaç da melek alabilirim. Bakalım.
Subscribe to:
Posts (Atom)
