Showing posts with label Megalamphodus sweglesi. Show all posts
Showing posts with label Megalamphodus sweglesi. Show all posts

Saturday, August 25, 2007

Yemek zamanı

Akvaryumda balıkları seyretmenin en zevkli anları bence yemek vakitleri. Ciddi bir rekabet oluyor yem attığımda. Bazıları çok geç uyanıyorlar yeme; neon tetralar böyle maalesef. Sona kaldıklarından pek az yiyebiliyorlar. Melekler ise akvaryuma her yanaştığımda etrafı kolaçan ediyorlar yem var mı diye. Siyah neonlar ve Kırmızı Fantom Tetralarda harika yem yiyorlar. Özellikle Fantomlardan çok ümitliyim. Yani kısa zamanda büyürler gibi geliyor bana. Piranalarla akraba oldukları yem yerlerken çok belli oluyor.



Wednesday, August 22, 2007

Kırmızı Fantom Tetra

Bugün yine dayanamadım ve 5 tane Kırmızı Fantom Tetra aldım. Turuncu renkleriyle çok güzel görünen balıklar. Akvaryumcuda olsaydı 10-15 kadar daha almak isterdim. Çok hızlı olduklarından fotolarını çekemiyorum, bari temsili bir foto koyayım: