Showing posts with label Pterophyllum scalare. Show all posts
Showing posts with label Pterophyllum scalare. Show all posts

Saturday, August 25, 2007

Yemek zamanı

Akvaryumda balıkları seyretmenin en zevkli anları bence yemek vakitleri. Ciddi bir rekabet oluyor yem attığımda. Bazıları çok geç uyanıyorlar yeme; neon tetralar böyle maalesef. Sona kaldıklarından pek az yiyebiliyorlar. Melekler ise akvaryuma her yanaştığımda etrafı kolaçan ediyorlar yem var mı diye. Siyah neonlar ve Kırmızı Fantom Tetralarda harika yem yiyorlar. Özellikle Fantomlardan çok ümitliyim. Yani kısa zamanda büyürler gibi geliyor bana. Piranalarla akraba oldukları yem yerlerken çok belli oluyor.



Friday, August 17, 2007

Melekler

Geçen gün aldığım neonlardan ancak 9 tanesi hayatta kaldı :( Biraz hassas hayvanlar olduklarını biliyordum ama bu kadarını hiç yaşamamıştım. Şimdi elimde 9 neon, 9 siyah neon kaldı. Başka bir akvaryumcuda sağlıklı balıklar bulursam sürüleri genişletmek istiyorum.

Zaten az olan balıklarım ölümlerden sonra azalınca ben de 5'i siyah, 5'i beyaz toplam 10 adet melek aldım. Boyları 3 cm civarında. Çok canlı hayvanlar, ilk gün yeme atıldılar. Neonlarda onlarla yem yediler. Bir kaç foto: