Saturday, May 9, 2009

sona doğru

Uzun süredir sağlık problemleri nedeniyle akvaryumla ilgilenemiyorum. Balık yükü pek az olduğu için bu sürede "bakmazsan dağ olur" gibi bir durum olmadı. Son durum şöyle:


Ama bir yıldan uzun süredir bende olan discus'um öldü. Pek üzüldüm buna. Yakalamayı başaramadığım tetralarımdan başka balık kalmadığına göre köklü bir değişiklik yapmama bir engel kalmadı.

Eğer beni memnun edecek bir arka fon yapabilirsem bu sefer bir paludaryum yapayım diyorum. Nette gerçekten harika örnekler var ama gerçekleştirmesi zor olacak gibi görünüyor. Bu değişim aydınlatmayı değiştirmemi gerektireceği gibi belki filtrasyonu da yenilememi gerektirebilir. Karasal alanda yaşayacak bitkiler için bir şelale yapılması gerekiyor gibi geliyor şimdilik bana.

Onunda kendine göre güzellikleri olacağı gibi şimdiye kadar karşılaşmadığım zorlukları da olacaktır elbet. Bu hobinin güzel tarafı da bu zorlukları, maceraları değil mi zaten?

1 comment:

cimcime said...

Merhaba,
Beğendiğim blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, başarılar diliyorum.