Sunday, March 30, 2008

Glossostigma Elatinoides'lere hazırlık

Serpae'lerin sadece 2 tanesini yakalayabildim :( Bitkileri birbirine katmayı göze alsam bile (olmaz ama) çok zor olacak sanırım. Arada bir, suya elektrik verip balıkları bayıltıp, toplasam mı diye de aklımdan geçiyor (şaka şaka).

Artık yılan hikayesine dönen discuslar için Ankara'ya hala gidemedim. Yurt dışından gelecek pearsei'lerle birlikte alayım diye erteledim bu sefer de.

Yine çokça bitki çıkardım akvaryumdan. Zamanında ne kadar fazla bitki almışım, ne kadar para harcamışım diye düşünüyorum şimdi. Bu son marifetimden sonra önde bayağı bir alan açıldı. Az önce sipariş ettiğim glossolar geldiğinde başka bitkileri de çıkartıp zemini onlarla tutturmayı deneyeceğim. Bakalım zaman neler gösterecek.

Son hali güzel görünmüyor ama glossolardan önceki son durumu da koyayım istedim:

No comments: