Showing posts with label asit. Show all posts
Showing posts with label asit. Show all posts

Sunday, March 9, 2008

ph 6.5

Uzun süredir akvaryumun ph'ını 8'in altına düşüremediğimden son olarak suya asit ekledim ;) ve ph'ı düşürdüm. Elbette asit'i doğrudan akvaryuma dökmedim. Haftalık olarak yaptığım su değişimlerinde damacanalara ekledim ve onların ph'ını 4'e düşürüp akvaryuma çok yavaş (akvaryum hortumuyla) karıştırdım. Ph'daki bu değişiklik sonrası akvaryumda gördüğüm fotosentez çok fazlalaştı, balıklarda bir anormallik yok.